(m.nasir) gerakkan hati… hati gerakkan… pandanglah aku. M.nasir lyrics / lirik mantera beradu : Gagap tiga kali bercakap benar saja. We are human after allhuman after alldaft punk.

lirik lagu mantera beradu
Lirik Lagu Mantera Beradu

lirik lagu mantera beradu. (suara latar) masih belum sempurna. Risaukan pekara remeh kita tak akan maju. M.nasir lyrics / lirik mantera beradu : Ku bebal= merujuk kepada memadai dengan apa. Masuk tempat orang bawa otak bukan pisau. (m.nasir) gerakkan hati… hati gerakkan… pandanglah aku.

(M.nasir) Gerakkan Hati… Hati Gerakkan… Pandanglah Aku.


Gagap tiga kali bercakap benar saja. M.nasir lyrics / lirik mantera beradu: Nasir) ( perkara berkaitan dengan makluk ) kulitku tebal= merujuk kepada sifat degil, ego.

Masuk Tempat Orang Bawa Otak Bukan Pisau.


(m.nasir) gerakkan hati… hati gerakkan… pandanglah aku. Risaukan pekara remeh kita tak akan maju. M.nasir lyrics / lirik mantera beradu :

Ku Bebal= Merujuk Kepada Memadai Dengan Apa.


July 22 2021 april 27 2021 january 26 2021 aku yang tidak kau ini itu dan di anda akan apa dia saya kita untuk mereka ada tahu dengan bisa dari tak kamu kami adalah ke ya orang tapi harus. We are human after all. Muka sama hijau hati siapa tahu.

We Are Human After Allhuman After Alldaft Punk.


Kucing bawa tidur rimau bawa igau. (m.nasir) gerakkan hati hati gerakkan pandanglah aku. Turun bukit pucat dengar tiga miaww.

(Suara Latar) Masih Belum Sempurna.


Bulan terang ramai yang keluar. M.nasir lyrics / lirik mantera beradu : Naik bukit angkuh cakap ayah jangan risau.

Popular Posts

tanda awal kehamilan seminggu

pembuangan sisa toksik ke dalam sungai

lembaga air perak logo